söndag 25 januari 2015

Söndagsbakis?

-
Efter gårdagens festande har det varit en söndag i sann bakisanda. Dock har jag mått bättre än jag brukar och huvudvärken har lämnat mig ifred! Vi vaknade vid ett typ, och jag var tvungen att dricka ett glas O'boy då det är det som går ner när jag är bakis.. Sen tog jag faktiskt en dusch direkt, vilket var fantastiskt skönt. Jag brukar aldrig duscha förrän på kvällen annars, eftersom jag helt enkelt inte orkar ta mig ur sängen. Lelle spenderade eftermiddagen framför datorn och jag parkerade mig i en fåtölj med sängen som fotstöd. Lite KUWTK på tv blandat med Soda Crush Saga som jag blivit lite beroende av. Plugg hann jag också med och vid halv tio på kvällen skjutsade Lelle hem mig för imorgon är det måndag och skola.. Jag sabbade dieten och åt en panpizza, men vad gör det en dag som denna. Chokladpudding åt jag också. Och har jag druckit litervis med mjölk. Nåväl, imorgon är en ny dag och då börjar vi om igen! För övrigt var det en helt okej kväll på krogen. Fyllan slog på när vi skulle hem, innan dess kändes det ändå bra. Så då vet jag det, en drink mindre nästa gång. Jag ska ut ta pengar så att jag inte kan köpa mer än två..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar