torsdag 8 januari 2015

Sjukstuga & spelhåla

-
Ja, dessa två ord beskriver hela dagen rätt bra. Lelle var på två möten idag och kom hem igen vid halv två. Jag sov gott igenom hela förmiddagen då han var borta.. Halsen bråkar lite med mig och kroppen värker. Det kan gärna få bryta ut ordentligt så jag blir av med det, eller ge med sig fort.. Likt igår kväll har dagen vigts åt mitt kära Nintendo 64 och jag har klarat hela tre världar på Banjo Kazooie. Det gäller att passa på innan skolan börjar på måndag.. Efter en delikat sjukmåltid bestående av kycklingköttbullar och pulvermos, samt därefter lite mer spelade, stängde vi av och började leta bland filmer på Viaplay.. Vi såg komedin Identity Thief, den var lättsam och underhållande. Någon dag förra veckan glömde jag nog skriva att vi såg filmen This is the End.. Den var däremot ett riktigt slöseri med tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar