torsdag 29 januari 2015

Om du är min mölla så är jag din vind..

-
.. som en propeller ska vi snurra omkring! (Panda da Panda)

Det är ganska tråkigt att skriva om skolan varje gång jag varit där.. Men i alla fall, det var två seminarier idag. Till lunch åt jag rester från gårdagens middag som Lelles pappa hade lagat. Köttgryta med morötter och lök, tillsammans med ris. Det var en stark köttgryta så de var inte så glada på honom där hemma när han kryddat friskt med chilin, haha. Men chili ska ju vara bra för matsmältningen och mer där till så det slank ner fint! Efter skolan krängde jag äggmackor sen gick jag och mamma upp till "grannen" på åttonde våningen vars katt vi ska passa i en vecka i mars. Det är ett äldre par med en ungkatt som heter Stina och som är en blandning mellan Ragdoll och Perser. Hur söt som helst! Efteråt var jag duktig och tog bussen till gymmet, en liten applåd till mig. Hatar att göra saker ensam, men det är svårt att få ihop gymschema med Lelle när han spelar fotboll två dagar i veckan också och inte tänker på gymmet i första hand. 4 km på löpbandet blev det varav två joggandes. I början av förra året dog jag av att gå 3 km. Trodde nästan att jag skulle vara tillbaka där efter att inte ha tränat på länge, men som sagt, kondisen håller i sig en aning.. Nu är mitt mål att gymma på lördag också så jag kan gå ut och fest med lite bättre samvete. Imorgon bitti ska jag till Helsingborg och träffa Robert! Vi ska gå på Väla Köpcentrum och shoppa, äta och snacka skit. Kanske en semla slinker ner, jag var ju ändå på gymmet idag.. Eller en halv semla då..? Dags att sova, klockan ringer 07:00..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar