måndag 5 januari 2015

Fotorunda på Lingenäset & Ekenabben

-
Även idag tog jag och pappa en sväng ut med kamerorna. Jag vaknade hos Lelle och körde hem vid halv ett (och ja, då hade jag inte varit vaken överdrivet länge..). Jag slängde i mig lite frukost sen körde vi ut till Lingenäset. Isen låg vacker på vattnet och ändernas kvackande hördes lång väg. Solen hade visat sig tidigare idag, men eftersom vi inte kom ut förrän på eftermiddagen hade den nu hunnit försvinna. Det blev många fler bilder än igår, även fast många liknar varandra. Nu är det kväll och jag och pappa har delat en burk gulaschsoppa. På TV sappar vi mellan Cirkus Maximum och Veterinärerna.. Mamma pratar på om vart vi ska resa under våren och jag tvingas studera mitt schema både en och två gånger.. Kunde ju i och för sig varit något mycket värre jag behövde göra, så inte ska jag klaga. ;) Idag har vi även fått reda på information om Delprov 7 som är det sista för terminen. Skjut mig, säger jag bara. Flummet fortsätter..








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar