måndag 16 mars 2015

Tacopaj

-
Lördagens tacofest där vi stekte 2,5 kilo köttfärs resulterade i ungefär 750 gram rester, så ikväll slängde jag ihop en stor tacopaj (för första gången tror jag?) Jättegott blev det, och nu har vi ytterligare rester några dagar i alla fall.. Det var så smidigt att bara göra en deg som inte behövde förgräddas, slänga i den färdigstekta köttfärsen, en burk majs, färdighackad lök (som också blev över) och så ost och creme fraiche samt nachochips på. När jag handlade majs och nachochips passade jag även på att hämta upp mitt schampoo och balsam som jag beställt från headspot.com - Redken Extreme som jag läst gott om. Det kan väl i alla fall inte vara sämre än det kassa schampoot som jag köpte på Rusta. Nu efter att jag varit hos frisören ska jag försöka ta hand om mitt hår extra noga och endast tvätta det var tredje dag. Därav känner jag att jag borde ha råd med ett lite bättre shampoo. Mitt hår har gått av på sidan av vad jag tror är en dålig gammal plattång jag använda innan jag fick en ordentlig i födelsedagspresent, så nu är mitt projekt att få det att växa ut igen..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar