onsdag 18 mars 2015

Syberia

-
Idag blev det inget jobb som jag var beredd på, utan jag kunde sova ut och vaknade tio. Eftersom det bara är en förskola det handlar om nu är väl inte sannolikheten så stor att någon ska bli sjuk just den dag som jag kan vikariera.. Tusan också. Jag tvättade håret med mitt nya shampoo idag (som pappa hade snyltat på!) och det kändes väldigt bra faktiskt. Jag behövde inte ta så mycket och håret var lätt att kamma ut efteråt. I eftermiddag har jag suttit lite med en komplettering och fick samtidigt VG på ett annat arbete som jag skickade in natten då Oscarsgalan sändes. Great! Mina saknade solglasögon lyckas jag även hämta, så nu är de i min ägo igen. Vi köpte ny mat till Tusse hos veterinären, och nu ikväll har jag spelat The Sims och Syberia. Syberia är ett gammalt spel från 2002 och jag har även Syberia 2 från 2004. I år ska Syberia 3 komma! Det är ett tänkarpel där man går runt genom att klicka, och ska prata med olika personer, samla in olika saker och leta efter en försvunnen person som tycks befinna sig ända borta i Sibirien.. Jag gillar mystiken i spelet och de fina vyerna, trots att grafiken kunde varit bättre. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar