fredag 13 mars 2015

Frisörbesök

-
Äntligen var det dags för ett besök hos frisören! Jag klippte av en bit på längden så allt det slitna försvann, och så gjorde min frisör Hanna slingor i utväxten. Jag förvarnade om att jag nästa gång kommer vilja helbleka utväxten som jag gjorde förra sommaren. Dock har mitt hår gått av på ena sidan så överhåret är ganska kort. Vi diskuterade lite hur man kan göra och hon lovade att komma på någon lösning till nästa gång det är dags i juni. Bellas mamma var hos frisören samtidigt, så vi stötte på varandra i shampooneringen. Efteråt drog jag hem till Bella och drack kaffe. Klockan åtta var jag hemma igen för Let's Dance och jag köpte med en Ben & Jerrys på Konsum. Dyrt, men ack så gott.. Cookie Dough blev det. Det är den bästa. Framför Let's Dance satt jag på lösnaglar när resultatet var klart hämtade Lelle upp mig så jag kunde sova där.

Efterbilden är en vecka senare, fick inte till något bra ljus..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar