onsdag 11 mars 2015

"Låt er inte luras"

-
Åh herregud, så mätt jag är.. Ikväll har vi ätit på China Wall med Stedt och Hanna. Planka blev det för min del, himla god är den. Och idag fick jag även lökringen som de glömde (eller struntade i) när vi åt där på Alla hjärtans dag. Tidigare idag har jag och Lelle varit på både Eko, Rusta och Jula. På Eko köpte jag lite guldiga serpentiner och sugrör med glitter till lördagens stundande mellokväll som plötsligt blev hemma hos mig. Man får väl ta sitt ansvar och leverera lite glamour! Jag tänkte även köpa shampoo och balsam från Aussie, men efter att ha lagt ner de i korgen såg jag detta..


"Låt er inte luras, 29:- på Rusta". Haha, vafan? Vem har satt dit den? Jag ställde tillbaka produkterna och litade blint på lappen! Men det skulle jag inte ha gjort. Det var inte billigare på Rusta. Istället kom jag hem med något annat shampoo.. Fuck you lappskrivare. När vi var på Eko kom även Hanna och Stedt dit och vi tog en "fika", eller drack kaffe och läsk.. På Jula köpte vi en grönsakshackare (vi är sju pers som ska äta tacos här på lördag, haha). Priset 79 kronor gällde bara medlemmar, så Lelle fick bli medlem illa kvickt. ;) Innan jag kom hem hämtade jag ut hårinpackningen som jag beställde igår(!) och slängde i den en stund. Jag försöker vårda håret extra mycket denna veckan då jag ska till frisören på fredag. Nu ikväll har jag bokat hotell på Scandic i Halmstad till mig och Lelle den 30 april (Valborg) till den 2 maj. Vi ska äntligen hälsa på hans bror Marcus och hans Alexia. De bor i en etta, så vi vill inte tränga oss på utan det blir hotell. Glöm inte studentrabatten på Scandic med Mecenatkortet, 200 kronor rabatt per natt fick vi. Perfekt!

2 kommentarer:

  1. Jag har aldrig ätit planka men varit nära flera gånger på att beställa det, ser så gott ut! Vad trevligt med mellokväll hemma hos dig, lika bra att "go all in" ;) och väldigt elak lapp som lurar er till Rusta istället haha.

    Btw. Har du sett att jag skrivit ut "hemligheten" på min blogg om vad jag fick reda på i julas? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ät planka kvinna, jättegott! Hihi ja det blir nog trevligt, har tagit fram en gammal klänning med paljetter ;) Alltså, en snygg klänning då, haha. Ja jag ville slå dem..

      Nu jag har sett det!!! :D <3

      Radera