måndag 23 februari 2015

The Oscars

-
Klockan närmar sig fyra på morgonen och här sitter jag och Lelle vakna på mitt rum. Jag har precis skrivit klart min hemtenta som ska in imorgon vid lunch (vilken framförhållning) och har samtidigt tittat på Oscarsgalan på SVT Flow. Host är Neil Patrick Harris och vilket öppningsnummer han höll i (tillsammans med Anna Kendrick och Jack Black på ett hörn)! Jag har nog aldrig tittat på Oscarsgalan, men Malin berättade hur hon skulle plugga hela natten och titta på galan, så jag hakade helt enkelt på det spåret. Lelle har underhållit sig vid min dator och poppat popcorn. Nu läser han igenom mitt arbete och jag fortsätter att titta på alla nominerade filmer.. Fast det är ju kändisarna man vill se, speciellt på röda mattan. Lady Gaga ska uppträda, jag hoppas att jag orkar hålla mig vaken tills dess! Bjuder på några bilder, Lady Gagas klänning tog två månader att göra och jag väntar på att Jennifer Lopez tuttar ska trilla ut!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar