söndag 8 februari 2015

Laundry

-
När man ska äta frukost en ledig dag och knäckebröden är slut. Det är inte roligt. Jag åt en halv tekaka med ägg och fick dåligt samvete då det inte ens var särskilt gott och smakade mjöl när man inte är van vid vitt bröd längre. Jag pluggade lite på eftermiddagen i Lelles säng, och vi hann även med lite Vänner-avsnitt. 16:30 hämtade pappa mig för kvällens roliga aktivitet - tvättning. Mamma skulle iväg till Kyrkan på konsert och vi fick sköta tvätten. Två vilsna själar. Mamma hann vara med och lägga i första omgången och sedan hade hon skrivit en lapp. Och så svårt var det ju faktiskt inte. Nu finns det risk att jag får gå ner och tvätta fler gånger.. Efter det sista pluggandet ställde jag mig och gjorde omelett 22:30 på kvällen för att ha lunch till skolan imorgon..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar