onsdag 18 februari 2015

Den märkliga händelsen med hunden om natten

-
Ja, onyttigheterna fortsätter och jag gick upp och stekta pannkakor till brunch. Lelle vispade grädde och vi hade nutella.. Fast jag åt grädden och Lelle nutellan. Han körde hem mig vid 15:00 och när jag kommer in i trappen luktar det bajs.. Ett bajsspår ända utifrån och in till hissen. Hund med dålig mage? I hissen hade någon sanerat, men de missade visst lite.. Fyfan. På kvällen åt vi lasagne och sen en semla, varvat med plugg och jag har nu spelat Sims till tre på natten..

Igår, på självaste fettisdagen, var det dags att vara lite kulturella! 19:00 gick jag och Lelle på Den märkliga händelsen med hunden om natten i Kulturkvarteret (gamla konserthuset). Den varade i lite drygt en timme och var väldigt speciell. Ingen ridå och alla skådespelare var på scenen hela tiden. Vi var i alla fall nöjda och det är alltid roligt med lite nya intryck. Vi satt på tredje raden och vi var glada att vi inte satt på första för oj vad de måste blivit blöta av all saliv som spottades under intensiva konversationer. Vi körde hem och åt en semla, sen tittade vi på den nya serien Jordskott på SVT Play. Mycket bra faktiskt! Den ska bli spännande att följa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar