tisdag 3 februari 2015

The Curse of the Sad Mummy

-
Idag blev det inte heller någon promenad med Bella då det är så förbaskat KALLT ute och jag gillar inte uttrycket "det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder". Det är kallt. Jag kan inte klä in mitt ansikte bättre än med en halsduk. Mina joggingskor som jag vill använda är kalla och det är bylsigt och jobbigt att gå och svettas i en tjock jacka. Nä, det får allt bli lite varmare, så man kan ta och gå ordentligt! Tills dess motionerar jag hellre på gymmet. Jag och Lelle somnade vid två igår efter The Sims-spelandet och halv tolv vaknade jag hungrig.. Klockan två skulle han träffa sin jobbcoach igen och han släppte av mig hemma. Skulle kunnat haft all tid i världen till att göra diverse saker, men jag tyckte det var mycket roligare att spela Soda Crush och titta på farmen.. Jag kokade morötterna till dagens kvällsmat, men tror ni inte att de var lika äckliga då! Och mamma köpte till och med nya till min matlåda och de smakade inte heller okej.. Är det en dålig säsong för morötter eller vad är det frågan om? Desto mer sugen blev jag istället på semlor igen efter att ha sett en bild på en chokladsemla med nutella. O-M-G. Jag ska tvinga Lelle att fixa det till Alla Hjärtans Dag. Eller ja, vi skulle ju kunna fixa det tillsammans.. Den dagens kaloriräknande är ändå inte att tänka på då vi ska ut och äta planka på kvällen.. Längtar!

För övrigt visade Lelle visade mig denna låten och musikvideon igår och jag tycker inte den behöver ha en beskrivning utan det är bara att titta och känna håret resa sig på armarna. Mumien är en karaktär i spelet League of Legends och jag undrade först var det var för länk han hade skickat, men videon är fantastisk. Och likaså låten.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar