onsdag 11 februari 2015

Plugg varvat med gym

-
Båda idag och igår har varit hemma-och-plugga dagar, så igår fanns det inte så mycket att skriva då det inte hände ett piss. Jag och Lelle hade lite frukostmys här igår och han underhöll mig i soffan medan jag "pluggade". Det fanns funderingar på att dra till gymmet på kvällen, men jag nöjde mig med en skön dusch och satt i soffan resten av dagen. Tanken var först att gå ut och gå med Bella igen, men de skulle nu åka tidigare till Karlstad och hon hade mycket att stå i. Morgonen idag började mindre bra då jag var världens sämsta på att koka ägg.. Ett ägg sprack, återvände det varma vattnet och la i ett nytt.. som också sprack.. Det sista och fjärde ägget höll och till slut hade jag två hela ägg. Ett av det gick dock ändå inte att dela då själva vitan sprack. Så jag blev rätt less på de jäkla äggen. Sen har jag pluggat med söta Tusse vid min sida, och 17:10 tog jag tag i mig själv och tog bussen till gymmet. Det blev ett bra konditionspass och jag träffade på Caroline och pratade lite. För övrigt fick jag ju svar av Viktcoachen på Måbra.se idag! Lärde mig väl inget nytt direkt, men uppskattar ändå ett svar. Här går det att läsa!




1 kommentar: