torsdag 11 december 2014

Hobbit 3: The Battle of the Five Armies

-
Ikväll såg vi den! Hobbit 3! Jag och Lelle har sett både ettan och tvåan på bio och jag gillar de verkligen. Som ensam tjej bland fem killar kände jag dock bara hur mina tankar måste vara väldigt olika deras. HUR kan de satans alverna ha helt perfekt hår efter att ha flytt från en brinnande stad och tagit sig i land med en liten skitig båt? (Ja, spoiler alert kanske, but it was obvious) Kom igen Tauriel. Och ja, hur kan de ha helt perfekt hår överhuvudtaget? Legolas? Och han.. Thranduil? Efter att ha stridig igenom en hel film? Mitt hår blir ju förstört bara går ut genom dörren. Åh ja, just ja.. Det är inte på riktigt.. Hahaha. Filmen var i alla fall mycket bra! Även om man inte är något Sagan om ringen-fan (vilket jag inte skulle påstå att jag är) så är dessa filmerna värda att se.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar