tisdag 11 november 2014

HTC M8 vs. iPhone 6?

-
Igår försökte jag övertala pappa att jag ska få en ny mobil i julklapp (och födelsedagspresent, fyller ju år den 19:e december). Tror att jag kan lyckas. Jag har ett bra tag velat mellan HTC M8 och iPhone 6.. Just nu har jag en HTC One X sedan över två år tillbaka, och Lelle har uppföljaren HTC One, så jag är ju rätt hemma och bekväm med just HTC:s telefoner. Men hur pass hemma och bekväm vill man vara? M8:an kommer ju kanske inte kännas så mycket som en ny telefon. Efter besök på MediaMarkt och Elgiganten är jag nog just nu ganska övertygad om att jag vill ha en iPhone 6. Även om det skrämmer mig lite, för det blir ju min första iPhone. Det enda som bekymrar mig är ljudvolymen i hörlurar.. Är nu van vid HTC:s BeatsAudio med ett fantastiskt ljud, och jag testade samma hörlurar i iPhonen i affären.. och även om jag maxade volymen var det "normalhögt". Amen va? Är det maxat ska det väl vara så högt att man knappt kan ha hörlurarna på sig, om ens alls? Så jag får undersöka det där lite, kanske det var mina hörlurar som var "fel" för iPhone.. Nu får det bli JULAFTON!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar