söndag 9 november 2014

Fars dag

-
Vid halv tio åt vi frukost och jag fick äta min gröt fast jag knappt hade hunnit bli hungrig (så tidigt på morgonen, hallå? Hahah..) Närmare lunch körde jag, Maria och pappa ut till Lingenäset för att gå en runda. Kamerorna var med! Det luktar så gott i skogen alltså, och löven som faller ner från de färgglada höstträden.. Det är nåt visst. Ändå är jag ingen människa som orkar mig ut i naturen särskilt mycket. Borde ändra på det! Men jag är nog för bekväm.. Mötte Alexia där i skogen också, snacka om random! Halv två blev Maria hämtad av familjen då de skulle på kalkonmiddag i Vinslöv. På kvällen fick jag ett ryck och bakade kakor, ville bjuda pappa på något. Det slutade med att både fastrar och farbröder ramlade in här hemma och alla fick smaka kakor. Ingrid tyckte de var så goda att jag ska få baka dem till julafton! Så jag pratar mer om dessa kakor en annan gång, som jag faktiskt testade göra med sötningsmedlet Canderel istället för socker. Gick utmärkt!





Grattis till vår fina pappa! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar