lördag 25 oktober 2014

Oxfilélördag

-
Idag har jag pluggat konstant och känner nu att jag kan precis allt till måndagens salstentamen.. Ehm, ja, så skulle man ju vilja skriva. Men riktigt så är inte fallet. Jag har läst lite från och till under dagen. Det började med att jag sov till tolv då jag och pappa satt uppe till närmare två inatt.. Huvudvärken jag somnade med hängde kvar när jag vaknade och eftermiddagen började således lite segt.. Vid fyra skjutsade jag Lelle, Jocke och Mattias till stan där de skulle äta en tidig middag och sen gå på bio. Nu på kvällen har jag, mamma och pappa ätit oxfilé med klyftpotatis och sallad framför Så mycket bättre. En fin lördag med lite mindre plugg än planerat, men imorgon är det söndag och vi tjänar ju in en extra timme dessutom!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar