torsdag 16 oktober 2014

Från sommarblek till höstfin

Idag var det dags för ett frisörbesök! Jag har det senaste året blekt hela hårbotten för att få bort utväxten, men nu såhär på hösten kändes det ändå som jag ville göra någonting mer.. "höstigt". Min frisör Hanna blekta utväxten med slingor och la ut en brun/askbrun(?) färg i längderna. Hela håret tonades sen i en pärlblond ton. Det är verkligen jättesvårt att fånga nyansen på färgen, jag känner mig inte alls så ljus som efterbilderna visar.. Men ja, såhär visar i alla fall kameran färgen, och kameran ljuger väl aldrig, eller? ;)


I Lelles dåligt belysta rum ser det ut såhär!


2 kommentarer:

  1. Så roligt att du har börjat blogga igen!!! :)
    Jättefint med håret - jag blir också alltid sugen vid hösten/Vintern att trixa med håret.
    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den störta anledningen är att det känns roligt att ha nåt att se tillbaka på, bilddagboken är ju fortfarande hur kul som helst att kolla in ;) Men vad roligt att du tycker det!!! :) Ska bli bättre på att läsa din blogg också!

      Tack så mycket! Ja när man inte gillar förändringar från varmt till kallt får man göra någon roligare förändring med sig själv, haha. ;)

      KRAM <3

      Radera