lördag 18 oktober 2014

Alexia 25 år

-
Hipp hipp hurra för Alexia idag! Klockan 17:00 samlades vi hemma hos henne för lite fördrinkar och paketöppning. Presenten som vi hade köpt var ett par dödskalleörhängen från Rock By Sweden (Laila Bagges kollektion). Hon blev glad och bar dem under kvällen! Här är Lelle, jag, Alexia och hennes syster Andrea.


Klockan 19:00 hade vi en reservation för 17 personer på Bykrogen i Österslöv. Grillbuffé stod på menyn! Jag var så fruktansvärt hungrig då jag bara ätit en äggmacka på hela dagen (och lite bakiscravings kunde kännas av..) Ögonen ville ha mer än magen, och det är inte klokt att man sitter och äter fast man blivit mätt för längesedan. Revben, oxfilé, potatisgratäng, hickorysås, tzatziki, bearnaisesås, coleslaw (så god!) o.s.v.. Till efterrätt fanns det äppelkaka, men jag avstod fast jag ett tag var sugen på att bara ta en stor tallrik vaniljsås.. Strax efter elva tog vi bussen tillbaka till stan och jag och Lelle planerad att gå vidare till Grand dit Jocke skulle med några andra. Vi ställde oss i kö, tog upp legitimation, sen bara.. Nä. Vi är nyktra och trötta. Vi går hem. Haha, så det blev så att pappa hämtade oss. En fin kväll!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar