fredag 11 november 2011

Idol - Gävle

Citerar en vis man: "Amanda Fondell är en stjärna!". Hon blir ju bara bättre och bättre, jag hoppas hon vinner. Hon kan få slåss mot Robin så det blir två skåningar i finalen, vi håller hög klass här nere! Tittade på Idol Extra på TV4.se för det var gratis just idag, jag har ju inte TV11 här hemma..

Nästa veckas tema är i alla fall genombrottslåtar av världsartister, kan nog bli riktigt bra. Jag tror att Amanda P och Molly kommer hänga löst, och jag hoppas på att Molly åker ut, även fast jag tror det blir Amanda P. Molly känns så stöddig på något sätt, jag vet inte. Som om hon är störst, bäst och vackrast. Såg att Amanda F fått typ 48% av rösterna på Aftonbladet angående vem som var bäst ikväll, jag tror vi redan nu kan kora en vinnare.. You go girl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar