tisdag 8 november 2011

In love

-
Nu har jag suttit här ett bra tag för att försöka få sidan att se fin ut, hur svårt ska det vara.. Tydligen ganska jäkla svårt. Ska man skriva lite goja nu då som ingen läser? Idag har jag jobbat, vilket inte är något ovanligt nuförtiden.. Men jag skulle egentligen varit ledig, för imorgon lyfter planet mot Prag, men vi är inte med. Mamma är sjuk och har jätteont i magen, så det fick avbokas. Det får bli en annan gång, antagligen till våren. Det var jäkligt segt först eftersom man sett fram emot det ett tag, men nu känns det ändå okej.. Jag ser fram emot julen ännu mer istället. Klurar på julklappar och min egen önskelista, hihi! Denna parfymen är en av de saker jag tror jag ska önska mig: Lancômes "Trésor - In love". Mumma!

Imorgon fortsätter arbetsveckan och snart är det fredag igen, jag förstår verkligen inte var tiden tar vägen.. Hoppas att december inte sveper förbi lika fort. Jag vill ha så mycket julmys som möjligt. Tända ljus, pepparkakor, glögg och Myseriet på Greveholm. Åh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar