söndag 1 november 2009

Ambitions

-
Jag tänker inte ursäkta mig för att jag inte skrivit på länge, så är det bara. Livet rullar på och nu är det redan första november, tiden går läskigt fort. Jag lovar att vi alla snart kommer sitta där på julafton med paketen i famnen. Nästa vecka ska två stora uppsatser vara inlämnade, jag får se hur jag klarar det. I helgen var det halloweenfest hos Hence. Vi blev en hel del folk, men allt eftersom försvann alla och redan vid midnatt var det bara jag, Kawai, Muffe och Hence kvar. Vi tog bussen till stan tio över ett, käkade kebabtallrik och knallade sedan hemåt. Erika har varit här onsdag till lördag, det var massa mysigt och i fredags var vi i Malmö och shoppade loss lite. Ska ha min nya lila mössa imorgon. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar