tisdag 29 september 2009

Cherry cherry boom boom

-
Dagarna och veckorna springer förbi, nu är det en ny vecka igen och på torsdag är det oktober. Hjälp? Helgen var trevlig. I fredags firade vi Hence som fyllt 19 med att gå ut på Biljard och Banken. Trevligt sällskap, mycket dricka, sen natt. Och kebab på fyllan är fortfarande helt underbart. På lördagen var jag med en stund på Hences släktkalas för att han inte skulle dö av tristess. Denna veckan är det hur mycket i skolan som helst.. Jag behöver inte ens berätta vad jag har för då tråkar jag bara ut er, haha. Jag har egentligen inte så mycket mer att skriva.. På fredag är det 3:3-fest på Kaos för alla treor, temat är In Space. Ska sminka mig lite space-igt. Hittade en massa snygga ögonskuggor på stan som jag måste köpa i veckan. Glitter, glitter, glitter! Nu ska jag åka med mamma och pappa och kolla på skor. Hoppas jag hittar nåt, och att pappa betalar, hihi. Puss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar