tisdag 2 december 2008

Tattoo your name across my heart

-
Jag tar mig i kragen och ska försöka skriva varje dag i december. Hipp hurra för det. Min decemberresa, haha, så poetiskt. Idag var det en ganska vanlig dag i skolan, vi hade engelskaprov i grammatik och jag tror det gick bra. På massage och friskvårds-lektionen hade vi yoga på friskis. Jag har faktiskt aldrig provat det innan, och det var jobbigare än jag trodde. En massa jobbiga ställningar man måste hålla, fick sjukt ont i armar och ben. Gå och testa!

Fick gå en timme tidigare från fotografisk bild, stack hem, glodde på TV. Och så har jag spenderat mycket tid framför datorn idag, redigerat bilder och lite annat smått och gott. Laddade ner ett avsnitt av Mysterier på Greveholm, men orkade inte ladda ner det andra. Haha. Ska ladda ner alla på Piratebay någon dag, kanske i helgen då. Bästa julkalendern.

Imorgon är den en till ganska vanlig dag, börjar åtta med rättskunskap. Sen svenska, lunch och efteråt engelska plus samhälle.. Drygt. Och sen ska vi sitta kvar lite och jobba med historian och samhällen. Jävla plugg alltså. Men snart är det julafton! Tre veckor kvar i skolan. Det är väl bara att bita ihop. På måndag ska jag slinga håret igen, bort med utväxt och sånt. Well, time for bed now I guess. Jag skrev i alla fall lite. Inte intressant, men i alla fall något! Puss och godnatt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar