tisdag 16 december 2008

Julfika i skolan

-
Nu sitter jag i skolan och hänger med Robert på estetisk verksamhet. Han hälsar att han var jätterädd att komma in här, eftersom han inte ens har denna lektionen, men vi fikade och folk brukar springa in här lite då och då. Haha. Vi har fikat pepparkakor, druckit glögg och julmust. Men min vän Robert ville inte ha nåt. Han är läskig.

Idag hade jag min bokredovisning i grupp med fyra i klassen. Jag är så glad att det är över! Mådde riktigt dåligt över den igår, men det gick bra i alla fall. Och fick VG på ett grammatikprov, härligt. Robert hälsar att han är jätteduktig och hade definitivt klarat det bättre än mig, minst MVG. Robert är som han är. Robert är rolig, men han är inte skrytsam. Bara lite. :) Hahahah.

"Jag leker med ditt hår. Det är hårresande." - Robert Lingstedt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar