onsdag 28 november 2007

Sailors fighting in the dancehall

-
Idag är jag hemma från skolan. Jag planerade att sitta hemma och räkna matte istället för att gå dit, men än så länge har det inte gått så bra. Det är ju mycket roligare att titta på Våra bästa år på TV, äta chickenbits, och fixa med en massa andra prylar på rummet. Vi har nationellt prov i matte C den 4:e december, det kommer inte att bli roligt. Förövrigt fyller min mamma år idag. Jag har inte köpt någonting heller, så bra är jag på en skala. När pappa kommer hem från jobbet får vi väl köra ut och köpa någonting. Fast gamla människor bryr sig kanske inte lika mycket om presenter? En stor kram och massor med gratulationer ska hon i alla fall få.

Uppdatering:
Nu är det helt plötsligt kväll. Jag ringde mamma på eftermiddagen och bad henne köpa silvershampoo, för att jag har läst att det ska ta bort de gulaktiga tonerna i blont hår. Jag har ju mitt underhår blont, eller lite orangeaktigt. Men istället för silvershampoo kom hon hem med en toning som frisören hade rekommenderat. Jag använde den två gånger, men ser inte direkt någon skillnad. Jag vet inte om jag vill vara svarthårig längre, har varit det i över ett år nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar